tisdag 30 april 2013

La vie est belle!

Ja, jag känner för att skriva nu! Och jag känner för att måla, läsa, skratta, äta jordgubbar, dan...sa - höll jag på att skriva, men ok, så långt kanske vi inte ska ta det - men ja, jag känner mig som världens mest lyckligt lottade människa! Som bor här, som har så många underbara människor i mitt liv.

Vårkänslor? Nja, våren har väl aldrig dröjt så länge - enligt vad man säger mig; för min del är det ju endast den andra vintern jag tillbringar här nedanför Alperna, men jag vet att vi i april i år är frustrerande långt från de 20-22 grader vi hade i mars förra året.

Men jag vet inte, jag känner mig bara väldigt levande! Och nu ska jag gå och käka lunch. Kanske blir det ett glas vin till maten, som vi ibland tar på fredagar - det är ju ledig dag imorgon!

Hörs snart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...